Ah Be Abi…

IMG_5615 (1152 x 768)

…Okuldaki o kızı ya da o oğlanı hatırla şimdilerde muhtemelen tatilde yediği yemeğin resmini holiday etiketiyle sosyal ağlarda paylaşmakla meşguldür yada şezlonga uzanmış ayacıkları ardında denizdir fonda olan çünkü kendisi karşıdır denize gaddar olmayayım haksızlık etmemek yada en iyi ihtimalle balayı planını duyunca evlilik arifesinde yenge adayı hafifçe atarlanmıştır  spor salonunda vücut yapan abimize,Kız ise erkeğe yük olmak adına istekler taarruzuna başlangıç vermiştir.Araba taksitine girip ekmek almaya giden eleman senide unutmadım senden bu kadar bahsedeceğim. Koordinatör hocanın gölgesi çıkarı yoksa hiçbir yaprağın altına serilmeyecek yalayarak ilerleyen kıza  değinmeden geçmek haksızlık olur efendim muhtemel ticaret adamının 5 sandalye 10 liradan günde 50 olsa içecekleri de saymadım diyerek ticarete atılma hesabıyla aşırı şekilde benzerlik gösteren bu ablamızın kısa vadedeki kariyer planı seneye en kötü sorumlu yada yardımcı olmaktır.Ya ofiste çalışanlar hepsi bu tip değil elbette benimki yüzeysel bir değerlendirme böyle insanların çok çabuk yürüdüğünü sen daha iyi biliyorsun be kardeşim.Ayakta çalıştığım doğrudur.Belli ki  bu şekilde bıçkın delikanlılara taş çıkaran çıkışımın tek kaynağı sürekli  ayakta oluşum.

IMG_5639 (1152 x 768)

(Dandik yazmayı denedim tam dandik işi oldu bir şekilde başardım)

Öyle dünyayı değiştirmek gibi uçukça hayallere sahip sanatı meşgale edinen yada müziğiyle derdini anlatan bir takım hisleri kağıtlara döken,sporla hayatına devam etme lüksüne erişmek isteyen zihinlere pek denk gelmedim.Tüm bu şaşalı  yaşama benzer bi yaşamı elimin tersiyle itip depo çekmekten solmuş bir zihin oraya buraya takılmaktan deforme olmuş suratım ile yaklaşık olarak 5 dk bir hor görülme yüzdesiyle kırılması zor bir rekoru her çalışma saatinde gerçekleştirerek vardiyalı bi işte neden çalışıyorum arkadaş ben hayallerinin peşinde ömür çürüten adamım ne sandıydın çalışmaktan gocunduğum sanılmasın aksini ispat edecek epey bi çalışma geçmişim var bide çalışmayı acayip seviyorum seviyordum bu ara hayat çok rutinleşti ayrı mesele…

IMG_5650 (1152 x 768)

İtiraf edeyim tüm bu hissin nedeni facebookta tanıyor olabileceğim kişilerde şuan karşılaşsam gerçek anlamıyla beni ilk kez görmüş hissedecek aşırı havalı ama popüler olmayan birayı görünce sarhoş hisseden o kızın profiline girmemle oldu len dedim bu denize gitmis şu sıralar deniz takıntım var acayip gidesim var bir türlü örtüşemiyorum o vakitle.Açıkçası bi çekememizlik,hoşnutsuzluk,bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık, futursuzluk,hazımsızlık bastı beni yazmaya başladım bide insan denen varlığın egosu olmayanı yok, bende de mevcut olan bu egoyu nasıl besleyeyim bilemedim aslında konudan alakasız gibi görünse de ego konun yan içeriklerinden birisi kısacası lafı uzatmayayım umutlu bir şekilde ömür çürütmeye devam…

IMG_5646 (1144 x 644)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

