Bi Ara..

İş bitti gece saat02:15civarı servis den inerken cadde boş.Fiskiyeler mesaiye yeni başlıyor otostopa yeltenen eli poşetli bir genç beliriyor güzergahım da karanlığa doğru ilerlerken ne kadar yorgun isem o kadar kararlı adımlar atıyorum.

 

Bir ara kafamı kaldırıp gökyüzünde bir şeyler arıyorum ve sonra düşüyorum bizim sokağın yoluna rutin bir eylem gerçekleştiriyorum şuan düşünüyorum  -ya çıkamazsam bu tura,başarmaya çalışmak daha kutsal benim için felsefem budur.Yalnız olur ya çıkamazsam ki öyle görünüyor:)O vakit kime denk gelirsem hayalinin peşinden giden ona tüm elimden geldiği kadarıyla,hissiyatımla destek içerisinde olacağım normalide böyle olmalı zaten.Onun halinden daha fazla anlamak sonra dedim bunları taşıyan kriter bizim sponsorumuz olabilir yani hayali olan birisinden bahsediyorum.Blog ve youtube sponsorlara referans olsun amacıyla var,fiyaskolu bir şekilde devam ediyorlar yaşamaya ellerinden geldiğince…

En son bir karşılığını alamadığım kendi çabamla düştüm yollara beş parasızlığa yakın bir miktarla yollardayız bu hikayeyi  anlatabilirim çünkü bu bizim hikaye.Kendimden bir parça bulabilir tanık olan.bisikleti süzerken odanın yalnızlığında başımdaki ağrının nedenin burnumun yamuk oluşuna veriyorum sonrası koyuluyorum kısık sesli bir fon müziğinde elimde kalem önünde can yoldaşı bir kağıt…

2 thoughts on “Bi Ara..

Add yours

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

