Surly Oluşum Evreleri ve Dahası Geçmişini Silemezsin Hacı Abi

Kısa bir gösterim

Geçmişini silemezsin Hacı abi:)

1378185_10151921187229828_479461971_n

Benim sorunum ne hala bilmiyorum ama kararan umutlar güneş doğunca yeşerir somurtkana selam olsun buluşma için çabalıyom kış sonu en geç bi bahar sabahı görüşmek üzere

8Ekim 2013

1619644_10152207164649828_1088846820_n

Merhaba ben hayallerin peşinde ömür çürüten adam

2Şubat 2014

1017756_10152818717979828_7528485384497339758_n

Acayip tedirginim moruk

18Ekim 2014

10686711_10152842397144828_4833366199886526362_n

Hevesim çok olursa elimi kolumu sallayarak hedefe ulaşamıyorum yani moruk bişeyi başarmaktan çok başarmaya çalışmak daha değerli bi an bu kafaya erişince sonuca ulaşabiliyorsun hemde daha hisli bi şekilde

29Ekim 2014

15794_10152844782879828_932648988898248932_n

Merhaba ben hayallerin peşinde ömür çürüten adam Furçun bi parçası uymadı bisikleti götürürken pabuçu kaybettim eee bisikleti nasıl götürdüm gece vardiyasından çıkıp 40lt çantaya bütün ekipmanı sırtladım bi elimde teker üstünde bisiklet ve ben yayan 6-7km kulakta uzun ince bir yol türküsü sonra vitesin bağlantı yerleri yok baya bi eksik parçaları var tel sipariş vermiştik karışmış siparişler eee tel geldi bisikletçi diyo tam alıyorum bi tel örüyorum sürekli müşteri geliyo gece ördüm anca dedi dedim kaç yıl bekledim yeni nasip oldu her şey olsun artık işim rast giderse tedirgin olurum zaten bu arada sürekli kaç para sorularına maruz kalıyorum len sanki kötü bişey yapıyorum yok arkadaş masumca bi eylem sadece fiyatı senin akıllı telefonundan biraz biraz biraz daha fazladır işte:) ayrıca bisiklet her türlü kendini amorti eder karda yaparsın bununla ilgili çalışmalarım var her şeyin başı sağlıktır zaten bunada hemfikiriz:) bu sefer kendimi daha çok sorgulamaya başladım napıyon la sen iki teker üstünde dünya turu fılan atıcanımı sanıyon aşüfte atacam tabi len keko evde yatsın diye toplamadık bu bisikleti enayi gözüyle bakılmasıda sıkıntı değil bu hep mevcut bibakış açısı arada bi fikir verenler oluyo motur alsan araba alsan yok yaprağım siktir olup gitmek için bisikletten iyi bi araç yok buna eminim sende kafana sokabilirsin efendim

30Ekim 2014

10397838_10152861694764828_6144581838682543710_n

Seviyorum be nerden inceldiyse ordan kopsun desem de inanma henüz hacı abinin işi bittimedi vites problemi mevcut bisikleti ilk sürdüğümdeki his tarifi zor yalnız tüm çileye misliyle deydiği kesin bu başka türlü bişey bunu anlatma çabam olucak kafamdakileri vidyoya dökersem eğer bisikletin geometrisi oldukça farklı deore üst atırıcıya tornavidayı deydiriyorum anında yöneliyo eski bisiklete olsa sonuna getirirdim tık yok arka attırıcı kaya gibi sağlam uzun sistem olduğu için aynakol değişikliğine müsaade ediyo aynakol küçük kaçıyo zamanı gelince el atmak lazım lastiklerde iyi hızı biraz emiyo sanki ama engebede tık yok kışın yola çıkmayı götüm yermi bilmiyorum ama bu hacı abiyi bıraksam dünya turuna çıkar sapasağlam geri döner mesela yani

7Kasım 2014

10639631_10152882905914828_4237304974586752444_n

Bugün 2 vidayı daha feda ettim bisiklet bi şekilde iki kez yere düştü selenin derisi fena yıprandı ve bisiklet hala tamamlanmış değil bu hikayelerin tümüne yakınını anlatma ihtiyacı hissediyorum bu kısa film olayına devam yani ya moruk bugün bi ara kendime baya bi kızdım nedeni bisikletle uzaktan yakından alakalı değil he bide hacı abi şu çok net bi durum kardeşlerimle birlikte vakit geçirirken yaşadığım atmosferi onlar olmadan hiç bi mekanda yaşayamam yani hacı abi o parktaki bankta otururken götüm ne kadar rahat bilemezsin

16Kasım2014

1488679_10152934819514828_520924295834794354_n

Bisiklet 225km ötede yatıyo aslında beni bekliyo bu arada babamın lise yıllarında harçlığını çıkarmak için aldığı zenit marka analog fotoğraf makinesi ile tanışıyorum bunun atmosferi farklı vizörden bakınca kendimi bi romanın hayalperest kahramanı yada kusursuz dünya filminde ki Philip karakteri gibi hissediyorum tabiki bu rus tankının üstüne konuyorum.bisiklet 1-2gün daha bekleye dursun Allahın izniyle tura kaldığım yerden devam edicem off günümde bile bi elimde makine diğer elimde bisiklet saatlerce Cumhuriyet Meydanında gün geçirmiş bi işsiz olarak bu makineyi tanıdığıma çok sevindim hacı abi…

10Aralık 2014

10403595_10152971615134828_3356581344946370505_n

düşündüm ki önümüz kış değil zaten kışın içindeyiz…
ANLAR
Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya,
İkincisinde, daha çok hata yapardım.
Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.
Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,
Çok az şeyi
Ciddiyetle yapardım.
Temizlik sorun bile olmazdı asla.
Daha çok riske girerdim.
Seyahat ederdim daha fazla.
Daha çok güneş doğuşu izler,
Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim.
Görmediğim bir çok yere giderdim.
Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye.
Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine.
Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım ben.
Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu anlarım olurdu.
Farkında mısınız bilmem. Yaşam budur zaten.
Anlar, sadece anlar. Siz de anı yaşayın.
Hiçbir yere yanında termometre, su, şemsiye ve paraşüt almadan,
Gitmeyen insanlardandım ben.
Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey taşımazdım.
Eğer yeniden başlayabilseydim,
İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım.
Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadına varır,
Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer.
Ama işte 85’indeyim ve biliyorum…
ÖLÜYORUM…
Jorge Luis BORGES

25Aralık 2014

10926459_10153053311464828_2020807605134959856_n

İçtikten sonra yazmayınca, hissediyom suçlu.
İdare et

18Ocak 2015

10989034_10153132042884828_1180383402843951427_n

… ondan şöyle bahsetseydim en belirgin geçim kaynaklarım arasında yüksek bi rakıma konumlandırılmış mütevazı bir saraydir deseydim şayet konuyu fazlasıyla saptiracak bir tartışmaya yataklık etmiş olurdum gel biz buna müsade etmeyelim hacı abi

18Şubat 2015

10639599_10153141669999828_4613372369763363871_n

Silahlar patlasın yer altı benim elimde yola
çıktım demirle tesbih döner cebimde
36 massaka bela gelir üst üste
Yeah Maskeyle Sakla suratı Yeah Kruzberg in kanlı duvarı:)

22Şubat 2015

1484686_10153212130739828_3217859168938336740_ngsfdsg

18 Mart günü, bundan 100 yıl önce, Çanakkale’de ufukları ümit ve zafer neşesi kaplayan bir gün doğdu.Bu şanlı mücadeleyi veren ecdadımızı sevgi ve rahmet le anıyoruz.Bizlere emanet ettikleri bu kutsal toprakların birer askeriyiz ve bununla gurur duyuyoruz.Kurtulus mücadelesi verilen bi savaşta misafirperverliginden ödün vermemiş ,en zor şartlarda dahi cephede kısıtlı erzaga rağmen mücadele verenler bizim ecdadimizin ta kendisidir. Yasantımızın bütün bölümünde bu zaferden çıkaracagımız ve unutmamamız gereken bir çok hikaye vardır.Ecdadımızın vermiş olduğu mücadele ve bizlere emanet ettigi bu vatan için minnettarız.Ecdadımıza olan sevgimizi ve minnettarlığımızı göstermek için 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 100.yılında Çanakkale Şehitlerine ithafen Antalyadan Çanakkale ye bisikletlerimizle ulaştık

18Mart 2015

18508_10153265560059828_3261521201561908360_n

Hacı abim benim birlikte çıkmasaydık yolculuğa başarabilceğim aklımın ucundan bile geçmezdi yola çıkmak için umudum varsa bu umudu sağlayan en sağlam destekçilerden birisin.
Soluk soluğa koşan atlara and olsun,
Nallarından kıvılcım çıkanlara and olsun,
Boyumuz için, Atamız için, töremiz için Ölmekten korkar isem,
Kara çelik öz kılıçım ile gök tekin gibi biçileyim.
Mavi gök yarılsın yağız yer delinsin İsmim bengü taşlardan silinsin.
Oğuz babam kutlu obam Ahirette benden davacı olsun.
Çıktığım gaza yolunda ALLAH yardımcım HIZIR ATA yoldaşım olsun..

11Nisan 2015

11146198_10153289097864828_2472462358529382500_n

Evet bu elemanın hastasıyım üstüne hayaller inşa etmişliğimde doğrudur kısacası sevipde söyleyemediğim kızlar kadar güzeldir bu bisiklet…

21Nisan 2015

11188483_10153300577429828_8253508954856907397_n

Belki güzel bi iş, belki fazla para…
Bende hiç biri yok çocukluğum kızma bana.

25Nisan2015

11196352_10153324631764828_2599200590894796122_n

Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olacağını henüz idrak etmemiştim…

4Mayıs 2015

11251000_10153347330924828_6533559084643966578_n

Bütün bu karışık hisler,ışığa çıkmaktan korkar gibi,ruhlarımızın en saklı köşelerinde durmaktaydı;ve biz,hakikatte hep,eskisi gibi hep birbirini arayan,isteyen,birbirinin huzurundan her zaman daha memnun ve zengin olarak dönen iki candan arkadaştık.

15Mayıs 2015

11040504_10153394200544828_3211819174005021743_n

Gökkuşağının en parlak rengi kırmızınla tüm renklerin birleşmesinden oluşan beyazınla iyiki varsın hacı abi

28Mayıs 2015

G0110494 (1000 x 750)

Neden Bisiklet?

🙂

14Ağustos2015

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: