Hacı Abi Bizi Bilirsin İşte…

c (1013 x 1520)

Hayalinotları  hikaye yapan kısım karakterlerin vermiş oldukları mücadelenin nasıl pembeleşen soğan kıvamına gelebileceğini anlatıyor olması.

Başarısız,zaman zaman pısırığa yakın performans sergileyen hacı abilerin ellerinden çabalamaktan başka bir şey gelmeyişinin nedeni ellerinde hayallerinden başka bir şey olmayışıdır buda hep gülme krizine yol açar.Bakın burası çok önemli dandik insanların serüveni,korkak olduğu noktalar oldukça fazla olan,insanlarla iletişime geçmekte güçlük çeken karakterlerin muhabbet insanı olmadığını söylememe gerek yok.Sıradan işte hacı abi bisiklet gibi basit bi karakterin şu sıralar bisikletle gideceği yolu kestiremeyişinin sebebi parayla doğru orantılı olsada inandığı ise kafayı kırıp beş parasızlığa yakın bir parayla  bir Mart günü yollara koyulmak… bu adam Mart ayını ayrı sever dostum bu yola giden süreç içinde sürekli kafasındaki duvara takılan  catışmalara giren sürecin hikayesidir hayalinotlar.Karakterleri gömdüm demi aslın da birazda varoluş mücadelesi  var işin içinde.

Yoğun şekliyle çabayla sıvanmış bir hikaye.Çok kafa patlatıyorum anlatamam.Bir defa karşılık gören bir yol değil bizimkisi.Nasıl yani şu yazının okunmayacağının en fazla  1-2 kişiye ulaşacağından eminim.Bu ne demek oluyor açıkcası ben çözemedim ama yazmayı seviyorum.Nedense şimdi aklıma geldi kitap yazıp satalım tura bütçe sağlayalım dediğim de olumlu tepkiye rastlamadığım .Belkide gidiş yolumuz kestirme olmadığı gibi etkinde değildir olsun blog olayına sempatim çok fazla.Okunmayan postu dağıtmadan devam edeyim…IMG_5302 (1013 x 1520)

Yetisi olmayan sürekli kendini hor gören bir vatandaşın hayaline ulaşma çabası.Sürekli ince bi çizgi üstünde  ilerleyen sönük bir adamdan yani kısacası kendimden bahsediyorum .Bir parıltı olur ya onun etrafında şekillenir yapı ne biliyim kariyer çabası aldığı sorumluluk bir hatunun karşısına çıkıp ya işte ben.. diye başlayan cümleler kurmak,o parıltının etrafında yükselişe geçer gidişatı görenler de  hoş bi algı bırakır ortaya atılan genç.O gencin parıltısı ben de yok a…Olsun demek zor değil şu aralar.

IMG_5474 (1050 x 689)

Gorges Du Dades askerlik öncesi hayallerimi süslüyor olsa da kendimi” Tiznit-Mirleft  den ayrılmış ve Atlas dağlarının eşiğine doğru yola koyulmuş” gibi hissetmekten alıkoyamıyorum.org:diyerek gelecek yazınınn içeriğinden,uzunca araştırma içeren bisikletle Endülüs-Fas yolunun detaylarından haber edeyim bütçe darlığından muhtemelen gerçekleşemeyecek kış rotası gelecek postta sizlerle diyerek pek afilli olmayıp okunmayan postu sonlandırayım.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: