Yakarsa Dünyayı Garipler Yakar

Akşam vardiyasından çıkışım saat gecenin 2si olup ayrılmış.Servisten inişimin ardın da kalan bugün… Yine elimi cebime atıp,ıslık çalarak evin yolunu tutamayaşıma içerleniyorum.

Potansiyel bir suçluyum ben. Yerdeki karıncaları fark ediyorum gecenin bu saatinde çalışmaya devam…cepleri dikilimidir bu çalışkan canlıların ,köşe başında kaldırımın etrafında fazlaca duran çekirdek kabukları neyi ifade edebilir .Düşüncemi saptıracak kadar yorgunken neyin peşindeydim yanmakta güçlük çeken sokak lambasının altında aheste aheste ilerlerken kafamın içinde ise tilkiler koyu olmayan bir sohbetin eşliğinde gecelikleriyle oturan soluk solağa kalmış fillere çay ikram ediyordu..Sokağın ıssızlığı ıssız bir hayalperestte ev sahipliği yapıyordu yalın bir şekilde.

Yerdeki yaprak elimden birazca büyük sapsarı rengiyle elimde bitiverdi.Üstündeki nohut kadar olan salyangoz müsade etmedi eve gitmeme yapraktan usulca ayrıldım merdivenleri 3erbeşer tırmanmaya başladım… gün sonu pes ederek uykuya daldım yine…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

