Gidiyorum ben…

Bir bireyin sürdüğü yaşam rutinlerle dolu kısır bir döngüdür bu döngüyü nedenli seviyorsan o kadar mutlu olursun.Hayatını senin  şekilendirmediğini,müdahale edemediğini bildiğim için kendimi sıyırmak istedim bu döngüden ve her zaman peşinden gidecek bi amaç aradım.Ben dolu dizgin bi adam değilim vazifenin bir neferi olayım.Allah günah yazmasin bi amaç aradım.Hayatım sürdüğü sürece gitmek istiyorum şuana kadar attığım her adım başarısızlıkla sonuçlanıp bu şekliyle  devam etsede benim amacım gayem en basitiyle sadece gitmektir.Çoçukluğuma and olsun bu artık sadece benim meselemdir.Toroslar omzum Hadim yaylası göğsüm  akdeniz gölgem olmadan dönmem bu yoldan…işin özü merhaba ben hayallerinin peşinde ömür çürüten adam…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

